Przejdź do stopki

Ogłoszenie

Treść

Szczawnica, dnia 14 czerwca 2022 r.

Znak sprawy: NPOŚ.6722.3.2018

OGŁOSZENIE

 

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”

 

Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz w związku z uchwałą Nr XIV/95/2015 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 30 listopada 2015 r., zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”.

Projekt uchwały udostępniony zostanie do publicznego wglądu w dniach od 22 czerwca 2022 r. do 13 lipca 2022 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szczawnicy - Referat Rozwoju Lokalnego, Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica pok. 207, w godzinach pracy Urzędu, a także za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umigszczawnica oraz strony internetowej: www.szczawnica.pl.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie uchwały rozwiązaniami odbędzie się w dniu 27 czerwca 2022 r. w godz. 14.00-17.00, w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Szczawnicy, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.

Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie uchwały, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 lipca 2022 r.:

  • na piśmie w Urzędzie Miasta i Gminy w Szczawnicy ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica,

  • korespondencyjnie na adres ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica,

  • drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-PUAP, jak i poczty elektronicznej w przypadku osób dysponujących podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym,

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: miasto@szczawnica.pl.

Uwaga powinna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, adres, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Uwagi rozpatrywane będą przez Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica.

 

Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą – art. 13 RODO

Na podst. art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane RODO) – DZ.U.UE L119, w związku z art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję, że:

Administrator Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica - adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 2622203

Inspektor Ochrony Danych

Kontakt: iod@szczawnica.pl, tel.: 18 2622203 lub na adres siedziby administratora

Cele przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia uwagi na potrzeby ww. projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”.

Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 i ust. 3, w związku z art. 8c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Okres przechowywania

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów, między innymi jednolitego rzeczowego wykazu akt.

Odbiorcy Państwa danych

Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa - Wojewodzie Małopolskiemu oraz projektantowi, na podstawie umowy powierzenia. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.

Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. prawo dostępu do danych osobowych,

  2. prawo żądania sprostowania i usunięcia danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania,

  3. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

  4. prawo do przenoszenia danych osobowych.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych uzyskanych w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych prawo, o którym mowa w art. 15 lit g RODO (jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano.

Prawo wniesienia skargi

W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o konieczności podania danych

Podanie danych - imię, nazwisko i adres - jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych uwaga nie będzie rozpatrywana.