przewiń do góry
Przejdź do głównej treści Przejdź do menu Przejdź do stopki Przejdź do kalendarza
STREFA GMINNA STREFA TURYSTYCZNA STREFA TV

Miasto i Gmina Szczawnica Miasto i Gmina Szczawnica

Wersja kontrastowa
Wielkość czcionki A A A
  • Strona główna
  • Miasto i Gmina
    • Struktura Urzędu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Statut Miasta, Uzdrowiska
    • Rada Miejska
      • Radni
      • Transmisja obrad Rady Miejskiej
      • Nagrania obrad Rady Miejskiej
      • Interpelacje Radnych
        • Interpelacja radnego Henryka Węglarza złożona podczas XXIV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w dniu 7 września 2020 roku.
        • Interpelacja radnego Henryka Węglarza złożona podczas XXI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w dniu 27 kwietnia 2020 roku
        • Interpelacja I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej Wiesława Warzechy, dotycząca weryfikacji przewoźników na terenie Miasta i Gminy Szczawnica złożona podczas XVI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej, w dniu 30 grudnia 2019 roku.
        • Interpelacja I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej Wiesława Warzechy, dotycząca budowy gazociagu ul. Zawodzie złożona podczas XVI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej, w dniu 30 grudnia 2019 roku.
        • Interpelacja radnej Grażyny Surowiec, złożona podczas XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej, w dniu 28 października 2019 roku.
        • Interpelacja radnej Bożeny Soleckiej, złożona podczas XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej, w dniu 28 października 2019 roku.
        • Interpelacja radnej Anny Gębali, złożona podczas XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej, w dniu 28 października 2019 roku.
        • Interpelacja I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej Wiesława Warzechy, złożona podczas IX zwyczajnej sesji, w dniu 30 maja 2019 roku.
        • Interpelacja radnego Marka Słowika złożona na VI zwyczajnej sesji, w dniu 31 stycznia 2019 roku.
        • Interpelacja radnego Marka Wierciocha złożona na XXV zwyczajnej sesji w dniu 26 października 2020 roku
    • Zarządzenia Burmistrza
      • Organ Wykonawczy
        • 12/2005
        • 68/2005
        • 66/2005
        • 2/2006
        • 3/2006
        • 6/2006
        • 7/2006
        • 8/2006
        • 10/2006
        • 11/2006
        • 12/2006
        • 13/2006
        • 14/2005
        • 15/2006
        • 24/2006
        • 33/2006
        • 37/2006
        • 40/2006
        • 1/2007
        • 4/2007
        • 6/2007
        • 7/2007
        • 53/2006
        • 8/2007
        • 9/2007
        • 10/2007
        • 11/2007
        • 12/2007
        • 13/2007
        • 26/2007
        • 21/2007
        • 17/2007
        • 22/2007
        • 2/2007
        • 5/2007
        • 27/2007
        • 15/2007
        • 14/2007
        • 25/2007
        • 18/2007
        • 19/2007
        • 24/2007
        • 29/2007
        • 40/2007
        • 30/2007
        • 35/2007
        • 3/2007
        • 33/2007
        • 34/2007
        • 43/2007
        • 41/2007
        • 32/2007
        • 45/2007
        • 16/2007
        • 44/2007
        • 47/2007
        • 28/2007
        • 45/a/2007
        • 36/2007
        • 31/2007
        • 46/2007
        • 39/2007
        • 38/2007
        • 42/2007
        • 37/2007
        • 20/2007
        • 51/2007
        • 52/2007
        • 59/2007
        • 49/2007
        • 48/2007
        • 50/2007
        • 53/2007
        • 54/2007
        • 55/2007
        • 56/2007
        • 57/2007
        • 58/2007
        • 60/2007
        • 2008 rok
          • 3/2008
          • 4/2008
          • 5/2008
          • 12/2008
          • 14/2008
          • 16/2008
          • 17/2008
          • 20/2008
      • Kierownik Urzędu
        • 9/2005
        • 11/2005
        • 12/2005
        • 13/2005
        • 17/2005
        • 18/2005
        • 21/2005
        • 2/2006
        • 7/2006
        • 10/2006
        • 14/2006
        • 21/2006
        • 23/2005
        • 12/2007
        • 14/2007
        • 23/2007
        • 3/2007
        • 4/2007
        • 2/2007
        • 6/2007
        • 17/2007
        • 20/2007
        • 28/2007
        • 5/2007
        • 27/2007
        • 15/2007
        • 19/2007
        • 25/2007
        • 22/2007
        • 26/2007
        • 13/2007
        • 24/2007
        • 10/2007
        • 7/2007
        • 8/2007
        • 9/2007
        • 29/2007
        • 18/2007
        • 34/2007
        • 31/2007
        • 32/2007
        • 33/2007
        • 35/2007
        • 36/2007
        • 1/2007
        • 11/2007
        • 16/2007
        • 21/2007
        • 06/2007
        • 38/2007
        • 39/2007
        • Regulamin inwentaryzacyjny 2007
        • 40/2007
        • 41/2007
        • 42/2007
        • 44/2007
        • 43/2007
        • 30/2007
        • 36/2007/a
        • 47/2007
        • 37/2007
        • 45/2007
        • 49/2007
        • 48/2007
        • Aneks 1/2007
        • 46/2007
        • 1/2008
        • 2008 rok
          • 2/2008
          • 3/2008
          • 9/2008
          • 10/2008
          • 13/2008
          • 12/2008
          • 20/2008
          • 21/2008
          • 23/2008
          • 24/2008
          • 25/2008
          • 26/2008
    • Jak załatwic sprawę
      • Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Oświaty
        • Pomoc materialna o charakterze socjalnym
        • Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego
      • Referat Spraw Obywatelskich w skład którego wchodzi USC
        • Ewidencja Działalności Gospodarczej
          • Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
          • Udzielanie informacji o przedsiębiorcach wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej.
          • Licencje na wykonywanie transportu drogowego taksówką
          • Wydawanie zaśw. potwierdzających dokonanie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów
          • Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
          • Wydawanie zezwolenia na krajowy przewóz osób – przewozy regularne
          • Zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej
          • Zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
          • Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych
          • Zmiany kodów PKD2004 na kody PKD2007
          • Zawieszanie działalności gospodarczej od 20.09.2008r
          • Zawieszenie działalności gospodarczej
          • Wznowienie działalności gospodarczej
        • Urząd Stanu Cywilnego
          • Wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą
          • Powrót po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa
          • Oświadczenie o zmianie imienia dziecka
          • Oświadczenie o uznaniu dziecka
          • Rejestracja zgonu
          • Zawarcie związku małżeńskiego przed duchownym
          • Zawarcie związku małżeńskiego przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
          • Zezwolenie na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego
          • Zmiana imienia lub nazwiska w trybie administracyjnym
          • Nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie
          • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
          • Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
          • Ustalenie i odtworzenie aktu stanu cywilnego
          • Sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego
        • Ewidencja Ludności
          • Potwierdzenie list zbiorowych obywateli RP, którzy nie ukończyli 18l do przekroczenia granicy RS
          • Potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy do trzech miesięcy
          • Potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
          • Udostępnianie danych osobowych
          • Wyrobienie dowodu osobistego w miejsce utraconego
          • Wpisanie wyborcy w części A rejestru wyborców
          • Wpisanie wyborcy w części B rejestru wyborców
          • Wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy
          • Wydanie dowodu osobistego dla dziecka
          • Wyjazd za granicę na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
          • Wymeldowanie w trybie administracyjnym
          • Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące
          • Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
          • Zameldowanie na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
          • Zameldowanie na pobyt stały
          • Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
          • Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały
          • Zameldowanie decyzją administracyjną
          • Potwierdzenie zameldowania na pobyt stały
      • Referat Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego , Rolnictwa i Ochrony Środowiska
        • Planowanie Przestrzenne
          • Podział nieruchomości
          • Zaśw. w sprawie przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagosp. przestrzennego
          • Ustalenie warunków zabudowy
          • Zaśw. w sprawie zgodności wybudowanego obiektu z miejscowym planem zagosp. przestrzennego
          • Zbycie części nieruchomości niezbędnej do poprawienia warunków zagosp. nieruchomości przyległej
          • Wypis, wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
          • Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
          • Opiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości pod względem zgodności z ustaleniami planu ...
          • Zaświadczenie o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
        • Rolnictwo, Środowisko
          • Wniosek o uzyskanie decyzji środowiskowej
          • Zezwolenie na wycinkę drzew
        • Gospodarka Nieruchomościami
          • Rozgraniczenie
          • Dzierżawa gruntów rolnych na okres do 3 lat
          • Zbycie nieruchomości w drodze przetargu
          • Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
          • Sprzedaż lokali mieszkalnych na rzecz najemców
          • Zbycie części nieruchomości niezbędnej do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyle
        • Gospodarka Mieszkaniowa, Gospodarka Odpadami
          • Uzyskanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
      • Referat Rozwoju Lokalnego Infrastruktury Komunalnej i Środków Pomocowych
      • Referat Organizacyjno-Administracyjny
      • Stanowisko d.s. Promocji,Turystyki,Kultury i Sportu
        • Wpis do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie
      • Referat Finansowo-Budżetowy i Podatków
    • e-Urząd
    • Środowisko
      • Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
        • Zawiadomienia
          • IKOŚ 7610/6/2006
          • IKOŚ 7610/14/05/06
          • IKOŚ 7610/7/2006
          • IKOŚ 7610/8/2006
          • IKOŚ 7610/09/2006
          • IKOŚ 7624/1/2007
          • IKOŚ 18.04.2007
          • NPOŚ 7624/10/2007
          • NPOŚ 7624/3/2008
          • NPOŚ 7624/4/2008
          • NPOŚ 7624/1/2009
          • NPOŚ 7624/2/2009
          • NPOŚ 7624/3/2009
          • NPOŚ 7624/4/2009
          • NPOŚ 7624/6/2009
        • Decyzje
          • IKOŚ 7610/7/2006
          • NPOŚ 7610/8/06/07/08
          • NPOŚ 7624/2/2008
          • NPOŚ 7624/1/2008
          • NPOŚ 7624/4/08/09
          • NPOŚ 7624/1/2009
          • NPOŚ 7624/3/08/09
          • NPOŚ 7624/2/2009
          • NPOŚ 7624/3/2009
        • Postanowienia
          • IKOŚ 7610/6/2006 ]
          • IKOŚ 7610/7/2006 ]
          • NPOŚ 7624/10/07/08
          • NPOŚ 7624/4/08/09
          • NPOŚ 7624/3/08/09
          • NPOŚ 7624/1/2009
          • NPOŚ 7624/2/2009
          • NPOŚ 7624/5/2009
      • Program Ochrony Środowiska
      • Czyste Powietrze
      • UCHWAŁA ANTYSMOGOWA DLA MAŁOPOLSKI
      • Ekointerwencja
    • Petycje
      • Kącik Przedsiębiorcy
      • Petycja Rady Sołeckiej oraz Sołtysa Wsi Jaworki
      • Petycja w sprawie budowy Samorządowego Schroniska dla Zwierząt
      • Petycja o poprawienie i doprowadzenie do użytku drogi przy ul. Języki, ciągnącej się wzdłuż potoku i nad nim w stronę ul. Kowalczyk
      • Petycja w sprawie Projektu stałej organizacji ruchu na ulicach: Zdrojowa oraz Jana Wiktora w miejscowości Szczawnica
      • Petycja w sprawie wskazania miejsc krótkotrwałego parkowania dla pacjentek gabinetu lekarskiego położonego przy ul. J. Wiktora w "Projekcie stałej organizacji ruchu na ulicach: Zdrojowa oraz Jana Wiktora w miejscowości Szczawnica"
      • Petycja dotycząca nie wprowadzania "stałej organizacji ruchu na ulicach Zdrojowa oraz Jana Wiktora w miejscowości Szczawnica"
      • Petycja w sprawie Projektu stałej organizacji ruchu na ulicach Zdrojowa oraz Jana Wiktora w miejscowości Szczawnica.
      • Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2019 roku
      • Petycja Państwa Justyny i Bogdana Wójcickich, adresowana do Rady Miejskiej w Szczawnicy dotycząca „zmiany organizacji ruchu wprowadzonej na ulicy Jana Wiktora w Szczawnicy.”
    • Miasto i Gmina
      • Biuletyn Miasta i Gminy
      • Raport o Stanie Miasta i Gminy
    • Finanse
      • Budżet
        • sprawozdanie 2006
        • Uchwała Budżetowa na 2007
        • Uchwała Budżetowa na 2008
      • Deklaracje podatkowe
    • Psy do adopcji
    • RSS
    • Ochrona danych osobowych
      • Klauzule informacyjne
  • Gospodarka
    • Projekty współfinansowane ze środków UE
      • Rozbudowa i modernizacja ujęć i stacji uzdatniania wody
      • Rehabilitacja i Modernizacja Sieci Kanalizacyjnej i Wodociągowej
      • Poprawa jakości infrastruktury turystycznej w rejonie Pienińskiego Parku Narodowego
      • Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczawnicy
      • Odnowa i rozwój wsi Jaworki
      • Rewitalizacja uzdrowiskowego Parku Dolnego w Szczawnicy wraz z elementami małej architektury uzdr.
      • Rewitalizacja placu Dietla oraz promenady spacerowej do pijalni w Szczawnicy wraz z elementami ...
      • Internet w domach mieszkańców Szczawnicy
      • Odnowa centrum wsi Szlachtowa
      • Nasze artystyczne przedszkole
      • Poprawa bezpieczeństwa ruchu turystycznego na ścieżce pieszo-rowerowej łączącej centrum Uzdrowiska
      • System międzynarodowej informacji turystycznej dla miasta Szczawnica
      • Spotkanie Górali w Pieninach / Stretnutie Goralov v Pieninách
      • Wzrost atrakcyjności turystycznej Szczawnicy i Lesnicy - miast pogranicza polsko - słowackiego
      • Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Szczawnicy i Spiškiej Beli
      • Poprawa warunków działalności MGOPS w Szczawnicy poprzez rozbudowę istniejącego budynku ul. Szalaya
      • Gminny Program Rewitalizacji Miasta i Gminy Szczawnica
      • Pienińskie Domy Dziennego Pobytu
      • Innowacyjna Edukacja Kluczem do Sukcesu Uczniów Gminy Szczawnica
      • Wzmocnienie kształcenia transgranicznego i ustawicznego w mieście Biała Spiska
      • Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Szczawnicy
      • Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali europy obszary realizacji turyst
      • Szczawnica i Spiska Bela wczoraj i dziś
      • Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy
      • Wsparcie rozwoju turystyki rowerowej w mieście Biała Spiska
      • Poprawa jakości infrastruktury rekreacyjnej na terenie sołectwa Jaworki
      • Wiem kim będę
      • Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta i Gminy Szczawnica – paliwa stałe
      • Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta i Gminy Szczawnica – biomasa i paliwa gazowe
      • Dobudowanie infrastruktury rowerowej w mieście Biała Spiska
      • Projekt #zdalna Szkoła
      • Projekt #zdalna Szkoła +
    • Gospodarka Niskoemisyjna
    • Infrastruktura
    • Planowanie przestrzenne
    • Przetargi
    • Kolektor Sanitarny
    • EKO Szczawnica, Solary
      • Stowarzyszenie "EKO Szczawnica"
      • Terminy weryfikacji zamówienia solarów
      • W Szczawnicy solary jednak będą
      • Warunki przystąpienia do projektu oraz harmonogram prac
      • Informacja dotycząca stanu zaawansowania prac nad projektem
      • Informacja w sprawie solarów dla Szczawnicy
      • Solary - energooszczędna i ekologiczna Szczawnica - przetarg
      • Informacja o realizacji programu „SOLARY”
      • TVN FAKTY o solarach w Szczawnicy
      • Solary-spotkania z mieszkańcami
      • W środę 9 grudnia nastąpi podpisanie umowy z wykonawcą
      • Podpisano umowę na zakup i montaż instalacji solarnych
      • Informacja - składka członkowska, dodatkowe wyjaśnienia podpisywanych umów
      • Wyrok Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
      • Informacja dotycząca ubezpieczenia i składek w 2014 roku
      • 31.03.2010 r. - Walne Zebranie Sprawozdawczo – Wyborcze Członków Stowarzyszenia „EKO Szczawnica”
      • Informacja dotycząca ubezpieczenia i składek w 2015 roku
      • Informacja dotycząca ubezpieczenia i składek w 2016 roku
    • Nowy system gospodarki odpadami
    • Program Czyste Powietrze
  • Współpraca
    • Organizacje pozarządowe
      • Mapa Aktywności Organizacji Pozarządowych
        • 1
        • 2
        • OSP Szczawnica
        • OSP Jaworki
        • OSP Szlachtowa
        • PZERiI oddział w Szczawnicy
      • Zasady współpracy
        • Program Współpracy
          • 2008r
          • 2009r
          • 2011 r.
          • 2012 r.
          • 2010 r.
          • 2013 r.
          • 2014 r.
          • 2015 r.
          • 2016 r.
          • 2017 r.
          • 2018 r.
          • 2019 r.
          • 2020 r.
        • Sprawozdanie za rok 2005
        • Sprawozdanie za rok 2006
        • Sprawozdanie za rok 2008
        • Sprawozdanie za rok 2007
        • Sprawozdanie za rok 2009
        • Sprawozdanie za rok 2010
        • Sprawozdanie za rok 2011
        • Sprawozdanie za rok 2012
        • Sprawozdanie za rok 2013
        • Sprawozdanie za rok 2014
        • Sprawozdanie za rok 2015
        • Sprawozdanie za rok 2016
        • Sprawozdanie za rok 2018
        • Sprawozdanie za rok 2019
        • Przepisy prawne
          • Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
          • Wolontariat w Polsce
        • Tryb i szczegółowe kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego - inicjatywa lokalna
      • Konkursy
        • FUNDUSZE DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
        • Odpis z KRS-u przez internet
        • Dokumenty konkursowe
        • Tryb małych zleceń
          • oferta PTTK Oddział Pieniński - 2013
          • oferta Stowarzyszenia Młodzi Inaczej 60+ - 2015
          • oferta Stowarzyszenia Młodzi Inaczej 60+ - 2017
          • Oferta PTTK Oddział Pieniński 2018 r.
          • oferta Szczawnickiego Chóru Kameralnego
        • Zakładasz organizację? Wypełnij formularze KRS z poradnik.ngo.pl
        • Obowiązek zgłaszania przez organizacje pozarządowe zbiorów danych osobowych do GIODO
      • Bezpłatne doradztwo dla NGO
      • Nowa ustawa o zbiórkach publicznych - 18 lipca
    • Miasta partnerskie
      • Lesnica
      • Spisska Bela
      • Olivetro Citra
      • Perleberg
      • Harkany
      • Khmilnyk
  • Kontakt
    • Linki
    • Dane teleadresowe
    • Numery telefonów
    • Formularz Kontaktowy
    • Polityka prywatności
    • Deklaracja dostępności
  • Strona archiwalna
Dziś jest: 2021-01-19 Imieniny: Erwiny, Henryka, Mariusza
Pogoda: 0°C
  • Tutaj jesteś:
  • /
  • Współpraca /
  • Organizacje pozarządowe /
  • Zasady współpracy /
  • Program Współpracy /
  • 2011 r.
wróć
Środa, 18 lipca 2018

2011 r.

Uchwała Nr LV/449/10 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 10 listopad 2010 roku w sprawie przyjęcia na rok 2011 Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego

WYDARZENIA

Wydarzenia

  • Nawigacja w kalendarzu
  • Następny miesiąc: Page-down
  • Poprzedni miesiąc: Page-up
  • Następny rok: Alt+Page-down
  • Poprzedni rok: Alt+Page-up
  • Nawigacja pomiędzy datami z wydarzeniami: Tab lub Shift+Tab
  • Wybór daty: Enter

Pogoda

Wtorek, 19 stycznia, 07:04
0°C
0.8%
2.04km/h
ŚR. 2°C
CZW. 5°C
PI. 6°C

Galerie zdjęć

Pasowanie na ucznia pierwszej klasy 2020

Dzień Edukacji Narodowej

Jesienny Redyk ulicami Szczawnicy 2020

Otwarte Mistrzostwa Ośrodka Sportowego "Pieniny"

Bieg pamięci Żołnierzy Wyklętych Tropem Wilczym

„Konkurs na najładniejszą dekorację świąteczną na terenie Miasta i Gminy Szczawnica 2019/2020”

Eliminacje Mistrzostw Polski Amatorów PZN 2020

Upamiętnienie poległych

Mały Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica w narciarstwie alpejskim

Koncert Noworoczny 2020

zobacz wszystkie galerie

Realizacje

Informacje

Miejscowe Plany Zagospodarowania Turystyka w Gminie Szczawnica piece EKO Szczawnica TV Szczawnica
  • Strona główna
  • Miasto i Gmina
  • Gospodarka
  • Współpraca
  • Kontakt
  • Strona archiwalna
w górę
Szczawnica
Kontakt z Urzędem
Telefon: 18 262 22 03
18 262 24 62
18 262 25 14
18 262 23 63
 
Faks 18 262 25 30
 
e-mail: miasto@szczawnica.pl
e-mail: promocja@szczawnica.pl
 
pełne dane kontaktowe
Godziny pracy
Poniedziałek 9:00 - 17:00
Wtorek-Piątek 7:30 - 15:30
 
Rachunki bankowe
Bank PKO BP SA w Szczawnicy
 
Opłaty za odbiór odpadów komunalnych:
29 1020 2892 0000 5602 0732 1393
 
Dochody: 25 1020 2892 0000 5102 0646 9953
(podatki, opłaty pozostałe należności)
 
Sumy depozytowe: 54 1020 2892 0000 5802 0646 9961
(wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy)
 
Budżet: 51 1020 2892 0000 5702 0646 9870
(dotacje, subwencje, udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych)
2018 © Miasto i Gmina Szczawnica
polub nas na Facebook oglądaj nas na YouTube

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego działania oraz spełniania indywidualnego zapotrzebowania użytkowników.
Zapisywanie plików cookies można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie dotyczącej polityki prywatności.

akceptuję