Przejdź do stopki

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica

Treść

OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.), art. 1 pkt 17 lit.a ustawy o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023r. poz. 1688)  o podjęciu przez Radę Miejską w Szczawnicy Uchwał:

  1. Nr LXXI/515/2024 z dnia 29 stycznia 2024 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jaworki 4”,
  2. Nr LXXII/528/2024 z dnia 26 lutego 2024 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jaworki 5”, dla terenów przedstawionych na  załączniku graficznych do niniejszej Uchwały,

stanowiących zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Szczawnica dla obszaru Jaworki 2, przyjętego uchwałą Nr LV/408/2022 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 30 grudnia 2023 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 2023 roku, poz. 501).

Równocześnie zawiadamiam o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej do ww. planów, w związku, z art. 46 pkt 1, art.39 oraz art.54 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2023 r., poz. 1094 ze zmianami).

W związku z powyższym zawiadamiam, iż wnioski do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz  prognoz oddziaływania na środowisko, mogą być składane w terminie do 21 dni od daty ukazania się ww. ogłoszenia tj. do dnia 2 kwietnia 2024r.  Wnioski można składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica, przesyłać na adres Urzędu: 34 – 460 Szczawnica, ul. Szalaya 103 lub przesyłać drogą elektroniczną na adres: miasto@szczawnica.pl, z wykorzystaniem zmieszczonego z pod adresem: https://szczawnica.pl/pl/4927/0/formularze.html formularza. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej o ile taki posiada, a także dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek, a także informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości  objętej wnioskiem.

 

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres e-mail, telefon) informujemy, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L 2016, Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia RODO przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w wyniku uzyskania ich w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzenia aktów planistycznych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica za pomocą e-mail: iod@szczawnica.pl. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w ramach sprawowania władzy publicznej - szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.