Przejdź do stopki

Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości

Treść

 Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.

 

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o nadanie numeru nieruchomości własnoręcznie sporządzony.
2. Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie

Do wglądu:
-

Opłaty:

Brak opłat


Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Do 7 dni od złożenia wniosku.


Jednostka i osoba odpowiedzialna:
Referat Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Jolanta Poręba
nr pokoju: 15, II piętro
nr telefonu: 18 262 22 03 wew. 29


Godziny Urzędowania:
Poniedziałek : od godz. 9:00 do godz. 17:00
Wtorek - Piątek : od godz.7:30 do godz. 15:30


Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica (Dziennik Podawczy)
nr pokoju: 7, I piętro
lub Elektroniczna Skrzynka Podawcza w systemie ePUAP


Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.


Podstawa prawna :

Art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz.U z 2005 r. Nr.240 poz.2027 /
 

Uwagi i dodatkowe informacje:
-
 


Opracowała:  Jolanta Poręba - Inspektor
Sprawdził pod względem prawnym: Jacek Szpulak - Radca Prawny
Zatwierdził: Tomasz Hurkała - Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
Wprowadził:
Rafał Szatkowski - Informatyk
Data aktualizacji: 30.06.2011 r.