13/2007
Treść
Zarządzenie nr 13/07
Burmistrza Miasta Szczawnica
z dnia 18 maja 2007
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej opiniującej wnioski o dotację na realizację zadań publicznych w roku 2007 z budżetu Miasta Szczawnica.
Działając na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873) oraz Uchwały Rady Miasta Nr VII/37/07 z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przyjęcia na rok 2007 „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego” z a r z ą d z a się , co następuje:
§1
Dla opiniowania powołuje się Komisję Konkursową w następującym składzie:
1) z ramienia Rady Miasta Szczawnica:
Lp. |
Nazwisko i imię |
Reprezentowana |
1 |
Pasek Bogusława |
Komisja Edukacji i Spraw Społecznych |
2 |
Dziedzina Wiwer Marian |
Komisja Edukacji i Spraw Społecznych |
3 |
Węglarz Henryk |
Komisja Planowania i Budżetu |
2) z ramienia Urzędu Miasta Szczawnica:
Lp. |
Nazwisko i imię |
Reprezentowana |
1 |
Szczepaniak Anna |
Stanowisko d.s. Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu |
2 |
Hurkała Tomasz |
Sekretarz Miasta |
§2
Regulamin pracy Komisji Konkursowej stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 13/07
Burmistrza Miasta Szczawnica
z dnia 18 maja 2007r.
REGULAMIN PRACY
KOMISJI KONKURSOWEJ
1. W skład 5-osobowej Komisji Konkursowej wchodzi: trzech radnych delegowanych przez merytoryczne Komisje Rady Miasta Szczawnica i dwóch pracowników Urzędu Miasta: pracownik merytorycznie właściwy dla rozpatrywanej sfery zadań oraz koordynator.
2. Podstawowym zadaniem Komisji Konkursowej jest opiniowanie wniosków o dotację z budżetu miasta Szczawnica.
3. Przy rozpatrywaniu ofert Komisja Konkursowa:
- ocenia zgodność zgłoszonego działania z listą zadań priorytetowych
- uwzględnia wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
4. Przy rozpatrywaniu ofert Komisja Konkursowa kieruje się następującymi kryteriami:
a.merytorycznymi:
· atrakcyjność oferty pod względem sposobu realizacji zadania,
· ilość osób objętych realizacją zadania
b.finansowymi:
· budżet projektu, w tym: rzetelność przedłożonego planu rzeczowo-finansowego i zasadność wydatkowania środków, stosunek planowanych nakładów do zamierzonych efektów i celów,
· źródła finansowania,
· odpłatny i nieodpłatny zakres wykonania zadania
c.organizacyjnymi:
· rzetelność i realność przedstawionego harmonogramu prac,
· posiadane doświadczenie, referencje i rekomendacje, zasoby kadrowe, rzeczowe,
· dotychczasowe udokumentowane dokonania wnioskodawcy,
· dotychczasowa współpraca z Miastem w zakresie zadań realizowanych przez wnioskodawcę .
5. Termin posiedzenia Komisji Konkursowej podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na stronie internetowej miasta Szczawnica www.szczawnica.pl
6.Każdy z członków Komisji Konkursowej informowany jest o terminie spotkania telefonicznie bądź listownie, co najmniej na 3 dni przed planowanym spotkaniem.
7.W pracach Komisji Konkursowej nie mogą brać udziału osoby związane z podmiotami wnioskującymi o dotację, tj. takie, które uzyskują od nich przychody, są ich członkami lub wolontariuszami.
8.W posiedzeniu Komisji Konkursowej mogą uczestniczyć przedstawiciele organizacji pozarządowych, w roli obserwatora.
9.Opinie Komisji Konkursowej są formułowane na zasadzie konsensusu. Opinie, o których mowa w niniejszym punkcie, są przedstawiane w formie pisemnej Burmistrzowi Miasta Szczawnica.
10.Komisja Konkursowa przedstawia Burmistrzowi Miasta Szczawnica propozycje przyznania dotacji, uwzględniając wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w terminie 7 dni od daty składania ofert, w formie protokołu.
11.Decyzję o wyborze oferty i o udzieleniu dotacji ostatecznie podejmuje Burmistrz Miasta Szczawnica w drodze odrębnego zarządzenia, w terminie 7 dni od daty otrzymania protokołu z prac komisji.
12.Dla zarządzenia Burmistrza Miasta Szczawnica w sprawie wyboru oferty i udzielenia dotacji nie stosuje się trybu odwołania.