1/2008
Treść
Nr 1 /2008
z dnia 02 stycznia 2008 roku
w sprawie: zlecenia wykonania zadania
Na podstawie art.30 ust 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2001 r Nr. 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami ),
§ 1.
1.Zlecam Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy, ul Zawodzie
19c ( dalej w skrócie MZGK) bieżące wykonywanie usług w zakresie zimowego
utrzymania dróg na terenie miasta Szczawnica tj drogi: ul. Języki, Kowalczyk,
Pod Sadami w kierunku budynku P. Marzec, od DW Dzwonkówka drogę na Bereśnik,
Skotnicka od garaży do wyciągu pod tzw „Rapą”, Szalaya boczna wzdłuż muru
oporowego przy Grajcarku w kierunku kładki do zakonnic Zawodzie łącznie
ze zjazdem z ul. Szalaya, ścieżka pieszo-rowerowa.
2. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje czynności, których celem jest bieżące zapewnienie
przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń w ruchu pojazdów i pieszym, usuwanie
z korony drogi śniegu, błota pośniegowego, zwalczanie i zapobieganie śliskości
i gołoledzi przy użyciu materiałów uszarstniających.
§ 2.
1. Termin realizacji zadania ustala się od dnia 02.01.2008 r do dnia 31.03.2008 r.
2. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych termin wykonania może
ulec przedłużeniu w drodze ustnego polecenia Burmistrza.
§ 3.
Zobowiązuję MZK w Szczawnicy do wykonania przedmiotu zlecenia z należytą starannością,
a w szczególności do:
1.bieżącego zapewnienia przejezdności dróg o których mowa w § 1 ust. 1 , poprzez usuwanie
z korony drogi śniegu,
2. zapewnienia podnajęcia dodatkowego sprzętu, w przypadku wystąpienia intensywnych
opadów śniegu
3. posypywania dróg piaskiem i grysem, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
wynikających z określonych warunków atmosferycznych, - dopuszcza się stosowanie
soli zwłaszcza do zwalczania gołoledzi.
4. zabezpieczenia we własnym zakresie materiałów do posypywania i zwalczania śliskości
na drogach
5.zapewnienia całodobowej tj. 24 godzinnej dyspozycyjności ,
6. zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz od następstw
nieszczęśliwych wypadków,
7. znajomości i stosowania w czasie prowadzenia prac przepisów dotyczących ochrony
środowiska i bezpieczeństwa ruchu.
8. używania pojazdów do realizacji zadania które spełniać będą warunki określone w
przepisach – Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r nr.108 poz.908) i
wydanym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2003 r. nr. 32 poz. 262 z
późniejszymi zmianami )
§ 4.
MZGK ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną i reguluje we własnym zakresie należności za ewentualne odszkodowania dotyczące szkód powstałych na skutek kolizji i wypadków wynikających z niewłaściwego utrzymania dróg objętych niniejszym zarządzeniem.
§ 5
1. Wynagrodzenie za przedmiot zlecenia wynosi: 12.338,60 zł brutto miesięcznie
( słownie: dwanaście tysięcy trzysta trzydzieści osiem 60/100 brutto).
2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtu niezmiennego do czasu zakończenia wykonania przedmiotu zlecenia.
§ 6
Upoważnionym do kontroli realizacji zadania są:
1. Tomasz Moskalik – kierownik Referatu RLKP Urzędu Miasta i Gminy
2. Wanda Klimczak - inspektor w referacie RLKP
3. Andrzej Bańkosz – Komendant Straży Miejskiej
przy udziale Zenona Kasprzaka – Dyrektora MZGK
§ 7.
1. Za wykonanie przedmiotu zlecenia strony rozliczą się na podstawie faktury wystawionej przez MZGK na Urząd Miasta Szczawnica wraz z potwierdzeniem wykonania zadania.
2. Przelew kwoty określonej fakturą na konto MZK nastąpi w terminie do 21 dni, licząc od dnia jego przedłożenia.
§ 8.
Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
BURMISTRZ
Grzegorz Niezgoda
W/K