Wakacyjny konkurs fotograficzny
Treść
REGULAMIN
Wakacyjnego konkursu fotograficznego
pt. „POCZTÓWKA ZE SZCZAWNICY”
1. Cel: ukazanie atrakcyjnego letniego wizerunku naszej gminy.
2. Organizator: Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica.
3. Uczestnicy: mieszkańcy gminy Szczawnica.
4. Warunki udziału: Zgłoszenie indywidualne do konkursu, warunkiem uczestnictwa jest przedstawienie 5 zdjęć z letniego okresu w Szczawnicy, podpisanie oświadczenia i klauzuli informacyjnej.
Uczestnik konkursu przesyła drogą elektroniczną:
- komplet pięciu fotografii
- dane w treści wiadomości (imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu)
- podpisany skan oświadczenia
- podpisany skan klauzuli informacyjnej
na adres mailowy promocja@szczawnica.pl do 31 sierpnia 2019 r.
5. Ocena :
Oceny dokona Komisja Konkursowa w składzie :
- fotograf z terenu gminy Szczawnica,
- przedstawiciel Klubu TPSP Oddział w Szczawnicy,
- dwóch przedstawicieli Urzędu Miasta i Gminy,
- przedstawiciel Miejskiego Ośrodka Kultury.
6. Skala ocen : od 1 do 10 punktów .
7. Termin rozstrzygnięcia
Wrzesień 2019 r. Komisja Konkursowa dokonywać będzie oceny fotografii, a ustalenie wyników wyłoni zwycięzców.
8. Nagrody :
- I miejsce 800,00 zł
- II miejsce 500,00 zł
- III miejsce 300,00 zł
9. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi na Sesji Rady Miejskiej w Szczawnicy w IV kwartale 2019 r. w zależności od terminu sesji.
10. Wszelkie sprawy sporne rozstrzygać będzie Komisja Konkursowa.
11. W konkursie nie mogą brać udziału osoby bezpośrednio związane z Organizatorem niniejszego konkursu.
12. Interpretacje niniejszego regulaminu należą wyłącznie do Organizatora.
Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica
Grzegorz Niezgoda
Wymagane dokumenty do wzięcia udziału w konkursie
(do pobrania)