WYKREŚLENIE WPISU Z REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI |
|
Wymagane dokumenty: |
Wniosek o wykreślenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. |
Formularze do pobrania: |
Wniosek |
Opłaty: |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru: 17 PLN. Opłatę skarbową należy uiścić w momencie złożenia wniosku w kasie Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103 |
Miejsce załatwiania spraw: |
Referat Rozwoju Lokalnego Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska |
Podstawa prawna: |
|
Forma załatwienia sprawy: |
Wykreślenia wpisu z rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wykreślenie wpisu. |
Termin załatwienia sprawy: |
Wydanie zaświadczenia |
Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy |
Uwagi: |
BRAK |
Opracowała: Małgorzata Kita
Sprawdził pod względem prawnym: Grażyna Filas
Zatwierdził: Burmistrz Bogdan Szewczyk
Wprowadził: Marcin Wiercioch
Data aktualizacji: 06.08.2025