Przejdź do stopki

Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

WYKREŚLENIE WPISU Z REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wykreślenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Formularze do pobrania:

Wniosek
Oświadczenie

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru: 17 PLN.

Opłatę skarbową należy uiścić w momencie złożenia wniosku w kasie Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica  34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103
Nr konta: Bank PKO w Szczawnicy   89 1020 2892 0000 5202 0825 8305

Miejsce załatwiania spraw:

Referat Rozwoju Lokalnego Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
34-460 Szczawnica, Ul. Szalaya 103
pokój nr 201 (II piętro)
tel.: 18 2622203  wew.18

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Forma załatwienia sprawy:

 

Wykreślenia wpisu z rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wykreślenie wpisu.

Termin załatwienia sprawy:

Wydanie zaświadczenia

Tryb odwoławczy:

Nie dotyczy

Uwagi:

BRAK

 

Opracowała:  Małgorzata Kita
Sprawdził pod względem prawnym: Grażyna Filas
Zatwierdził: Burmistrz Bogdan Szewczyk
Wprowadził: Marcin Wiercioch
Data aktualizacji: 06.08.2025

 Pliki do pobrania