Wspólne cele i działania były głównym tematem spotkania Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica z mieszkańcami i przedsiębiorcami.
W piątek, 28 listopada, w sali konferencyjnej Hotelu Szczawnica Park Resort & Spa odbyło się pierwsze w nowej formule spotkanie z mieszkańcami i przedsiębiorcami. — Rozmawialiśmy o kierunku, w którym wspólnie chcemy podążać — dojrzeliśmy do ważnej, jednomyślnej decyzji: naszym wspólnym celem jest rozwój turystyki w szerokim, nowoczesnym rozumieniu tego słowa. Uznaliśmy, że to najlepsza droga do dobrobytu naszej Gminy, a tym samym do pomyślności nas wszystkich. W szczególności postawiliśmy na rozwinięcie oferty turystycznej także w sezonie zimowym — wierzę, że wtedy nasza gmina może „tętnić życiem” nawet przez dziesięć miesięcy w roku — podkreśla Bogdan Szewczyk, Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica.
Podczas piątkowego spotkania trener warsztatowy i mówca inspiracyjny, Marek Skała, podzielił się cennymi wskazówkami i przedstawił swoją wizję budowania marki Szczawnicy.
Na podstawie ankiety przeprowadzonej podczas spotkania aż 36 % uczestników zadeklarowało zainteresowanie szkoleniem „Jak skutecznie prowadzić Social Media i wykorzystać AI w HoReCa”, zaproponowanym przez firmę Hotele Plus.
Spotkanie było również okazją do wyróżnienia zwycięzców pierwszego konkursu „Zasmakuj Jagnięciny w Szczawnicy”. Nagrodę otrzymała Restauracji Pod Kolejką PKL Szczawnica — za przepyszne cepeliny z baraniną.
Ponadto, podczas spotkania, starosta nowotarski, Tomasz Hamerski, wręczył Burmistrzowi statuetkę Srebrnego Krokusa w uznaniu dla wydarzenia roku 2025 — „Szczawnica Lamb Festival”. Srebrnym Krokusem wyróżniony został także hotel Szczawnica Park Resort & Spa — obiekt noclegowy doceniony za jakość i gościnność.




