Ogłoszenie
Treść
Szczawnica, dnia 14 czerwca 2022 r.
Znak sprawy: NPOŚ.6722.3.2018
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz w związku z uchwałą Nr XIV/95/2015 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 30 listopada 2015 r., zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”.
Projekt uchwały udostępniony zostanie do publicznego wglądu w dniach od 22 czerwca 2022 r. do 13 lipca 2022 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szczawnicy - Referat Rozwoju Lokalnego, Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica pok. 207, w godzinach pracy Urzędu, a także za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umigszczawnica oraz strony internetowej: www.szczawnica.pl.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie uchwały rozwiązaniami odbędzie się w dniu 27 czerwca 2022 r. w godz. 14.00-17.00, w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Szczawnicy, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie uchwały, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 lipca 2022 r.:
-
na piśmie w Urzędzie Miasta i Gminy w Szczawnicy ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica,
-
korespondencyjnie na adres ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica,
-
drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-PUAP, jak i poczty elektronicznej w przypadku osób dysponujących podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym,
-
za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: miasto@szczawnica.pl.
Uwaga powinna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, adres, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Uwagi rozpatrywane będą przez Burmistrza Miasta i Gminy Szczawnica.
Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą – art. 13 RODO
Na podst. art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane RODO) – DZ.U.UE L119, w związku z art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję, że:
Administrator Danych |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica - adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 2622203 |
Inspektor Ochrony Danych |
Kontakt: iod@szczawnica.pl, tel.: 18 2622203 lub na adres siedziby administratora |
Cele przetwarzania danych |
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia uwagi na potrzeby ww. projektu uchwały w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w gminie Szczawnica”. |
Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych |
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 i ust. 3, w związku z art. 8c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. |
Okres przechowywania |
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów, między innymi jednolitego rzeczowego wykazu akt. |
Odbiorcy Państwa danych |
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa - Wojewodzie Małopolskiemu oraz projektantowi, na podstawie umowy powierzenia. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych. |
Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych |
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych uzyskanych w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych prawo, o którym mowa w art. 15 lit g RODO (jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano. |
Prawo wniesienia skargi |
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Informacja o konieczności podania danych |
Podanie danych - imię, nazwisko i adres - jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych uwaga nie będzie rozpatrywana. |