Przejdź do stopki

Ogłoszenie konsultacji

Treść

Ogłoszenie konsultacji


Na podstawie art. 5 a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) oraz na podstawie uchwały Nr XLI/296/2021 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 23 grudnia 2021 roku w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu „Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Szczawnica na lata 2022-2028” w tym trybu konsultacji, o których mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz Uchwały nr XLVII/345/2022 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 30 maja 2022 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/296/2021 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 23 grudnia 2021 roku w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu „Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Szczawnica na lata 2022-2028” w tym trybu konsultacji, o których mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju zarządzam Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza przeprowadzenie
konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Miasta i Gminy Szczawnica.
1. Cel konsultacji
1) Celem konsultacji jest uzyskanie opinii i uwag mieszkańców Miasta i Gminy Szczawnica w stosunku do
projektu Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Szczawnica na lata 2022-2028 oraz Prognozy oddziaływania na
środowisko projektu Strategii Miasta i Gminy Szczawnica na lata 2022-2028.
2) W konsultacjach mogą brać udział i wyrazić opinię osoby zamieszkałe na terenie Miasta i Gminy
Szczawnica, a konsultacje są ważne bez względu na liczbę osób w nich uczestniczących.
2. Termin i miejsce przeprowadzenia konsultacji
1) Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie badań ankietowych w dniach 31.10.2022 r.- 04.12.2022 r.
w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica tj. poniedziałek 9:00-17:00 oraz wtorek-piątek
7:30-15:30.
2) Projekt Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Szczawnica na lata 2022-2028, w tym trybu jej konsultacji
zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta
i Gminy Szczawnica : https://szczawnica.pl/
3) Druki ankiet dostępne są, jako załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz w sekretariacie Urzędu Miasta
i Gminy Szczawnica.
4) Wypełnione ankiety należy składać:
a) osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica;
b) drogą elektroniczną na adres sekretariat@szczawnica.pl;
c) lub przesłać do urzędu za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya
103; 34-460 Szczawnica (decyduje data wpływu do urzędu).
3. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami gminy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta i Gminy Szczawnica z siedzibą ul.
Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/Pan kontaktować poprzez e-mail:
iod@szczawnica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu zebrania uwag i opinii do projektu uchwały
w sprawie uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Miasta i Gminy Szczawnica w ramach konsultacji
z mieszkańcami gminy.
4) Podstawą przetwarzania Pana/Pani danych jest:
·art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda, wyrażona przez akt złożenia ankiety
·art. 6 ust.1 lit. c RODO wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 5a
ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
5) Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez powszechnie
obowiązujące przepisy prawa.
6) Odbiorcami, do których mogą być przekazane Pani/Pan dane osobowych będą podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców,
którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty, z którymi Urząd zawarł umowę na świadczenie
usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych.
7) Posiada Pan/Pani:
·prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
·prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,
·prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
·w przypadku danych osobowych uzyskanych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na
przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
Nie przysługuje Pani/Panu:
·prawo do usunięcia danych osobowych;
·prawo do przenoszenia danych osobowych,
·prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), w przypadku powzięcia informacji
o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miasta i Gminy Pani/Pana danych osobowych.
9) Podanie przez Panią̨/Pana danych osobowych jest dobrowolne, konsekwencją ich nie podania może być
brak możliwości wzięcia udziału w konsultacjach.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również̇ w formie
profilowania.
4. Informacje o przeprowadzonych konsultacjach Informacja o wynikach przeprowadzonych konsultacji zostanie przedstawiona Radzie Miejskiej
w Szczawnicy oraz zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Zrządzenie.pdf