Przejdź do stopki

Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy ds. promocji i kontaktów z mediami w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica

Treść

OA.2110.3.2025.AM                                                Szczawnica, dnia 9 stycznia 2025 r.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy ds. promocji i kontaktów z mediami w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.

 

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na stanowisku:

1. Wymagania niezbędne :

1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów) lub za przestępstwo skarbowe,

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,

5) nieposzlakowana opinia,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

7) wykształcenie  wyższe  / preferowane kierunki: prawo, administracja, dziennikarstwo, nauki społeczne /

8) prawo jazdy kat. B

2. Wymagania dodatkowe:

1). Znajomość następujących przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy prawo prasowe

 

2). Znajomość zagadnień z zakresu dziennikarstwa, administracji, promocji, kultury, współpracy z mediami,

 

3). Umiejętność obsługi komputera w tym:

- pakietów biurowych (MS OFFICE itp.)

-  obsługi strony internetowej pod względem zamieszczania informacji

-  umiejętność podstawowej obróbki grafiki komputerowej

- umiejętność obsługi socjal-mediów 

 

4). Umiejętności pracy w zespole, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.

5). Zdecydowanie i samodzielność w działaniu.

6). Dobra organizacja czasu pracy i komunikatywność.

7). Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

 

II. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:

1. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy z zwłaszcza:

1) określenie i prowadzenie polityki informacyjnej /Public relations/, na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

2) utrzymywanie bieżących kontaktów i współpraca z mediami,

3) bieżące informowanie mieszkańców gminy o działaniach władz lokalnych,

4) przygotowywanie publikacji prasowych, wywiadów, informacji dla prasy lokalnej oraz współdziałanie w zakresie redagowania informacji w oparciu o materiały otrzymane z komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica oraz od jednostek organizacyjnych Gminy,

5) gromadzenie archiwum fotograficznego z uroczystości i wydarzeń w gminie,

6) organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych,

7) współpraca z merytorycznymi referatami przy realizacji wszelkich form promocji,

8) merytoryczne opracowywanie materiałów promujących Miasto i Gminę Szczawnica (kalendarzy, folderów, prospektów itdp) ,

9) współuczestnictwo w przygotowywaniu i udział w wydarzeniach organizowanych przez Gminę,

10) współpraca z instytucjami zewnętrznymi /Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Starostwo Powiatowe, organizacje turystyczne/ w zakresie wspólnych działań promocyjnych,

 

2. Działania z zakresu współpracy, a w szczególności:

1) inicjowanie i koordynowanie spraw związanych ze współpracą z innymi gminami (miastami), stowarzyszeniami gospodarczymi i jednostkami gospodarczymi wspierającymi rozwój Miasta,

2) inicjowanie współpracy pomiędzy różnymi podmiotami działającymi na terenie Gminy,

3) koordynacja współpracy krajowej i międzynarodowej oraz rozwijanie kontaktów z organizacjami, instytucjami i osobami z miast partnerskich,

4) przygotowywanie uczestnictwa gminy w wystawach i targach turystycznych,

5) zaopatrzenie urzędu w materiały promocyjne,

6) opracowywanie graficzne i merytoryczne oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o Gminie,

7) współpraca z informatykiem w przygotowywaniu prezentacji multimedialnych oraz bieżącej aktualizacji stron internetowych,

8) utrzymywanie zasobów o charakterze upominkowo – informacyjnym, opracowywanie publikacji promocyjnych oraz propagujących politykę Gminy,

9) przygotowywanie burmistrzowi przemówień, listów okolicznościowych itp.

10) przygotowywanie i opracowywanie programów oraz materiałów na spotkania organizowane przez Burmistrza,

11) opracowywanie strategii promowania działań z zakresu zadań Gminy,

12) organizowanie współpracy zagranicznej Gminy,

13) prowadzenie zadań związanych z tłumaczeniem korespondencji zagranicznej wpływającej do urzędu oraz tłumaczeniem wszelkich spotkań i konferencji,

14) współpraca z instytucjami kultury oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie promowania kultury fizycznej, turystyki i sportu,

15) zbieranie materiałów informacyjnych i prasowych o Gminie w zakresie gospodarki, kultury, sportu i innych dziedzin,

16) współpraca z podmiotami nie zaliczonymi do sektora finansów publicznych oraz instytucjami wspierającymi ich działalność,

17) prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu gminy przez osoby fizyczne i prawne,

18) pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania, w tym także sponsorów dla wydatków związanych promocją Gminy,

3.   Sporządzanie rocznego  planu pracy stanowiska  i sprawozdania z wykonania planu.

4.   Sporządzanie okresowych informacji z realizacji planu działań na potrzeby opracowania raportu o stanie jednostki samorządu terytorialnego.

 

 

III. Warunki pracy:

1) Miejsce świadczenia pracy – Urząd Miasta i Gminy Szczawnica;

2) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę;

3) Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.

4) Praca związana z wyjazdami poza siedzibę Urzędu,

5) Urząd Miasta i Gminy zastrzega, celem sprawdzenia kompetencji pracownika możliwość zawarcia umowy na czas określony.

 

 

 IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys - curriculum vitae z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i inne umiejętności przydatne na stanowisku pracy oraz ewentualnie referencje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,

10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

11) kserokopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV winne być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1).

 

V. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia  23 stycznia  2024 r.  r. do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko pracy ds. promocji i kontaktów z mediami”, na dziennik podawczy w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica na skrytkę ePUAP: /n1oefx6746/SkrytkaESP opatrzone podpisem elektronicznym (profil zaufany, podpis osobisty, podpis kwalifikowany) lub skrzynkę do e-Doręczeń: AE:PL-93627-58872-TWRJE-12 opatrzone podpisem elektronicznym (profil zaufany, podpis osobisty, podpis kwalifikowany).

Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

Niewybrani kandydaci mogą w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru, odebrać swoje oferty. Dokumentów nieodebranych nie odsyła się, zostaną one zniszczone w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie (dotyczy formy papierowej).

W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.

 

VI. Informacja nt. zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
i Gminy w Szczawnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

VII. Informacje dodatkowe:

1. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica  powoła Komisję Konkursową.

2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,

II etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kwalifikacji kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni drogą elektroniczną lub telefonicznie. Osoby, których oferty nie spełnią ustalonych wymagań formalnych, zostaną poinformowane o tym fakcie w tym samym trybie.

4. W toku postępowania konkursowego Komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, które przedstawi Burmistrzowi Miasta i Gminy. Burmistrz Miasta i Gminy podejmie decyzję o wyborze.

5. Zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

6. Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica  oraz tablicy  ogłoszeń  znajdującej się w Urzędzie  Miasta i Gminy.

 

VIII. Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko pracy ds. pracy ds. promocji i kontaktów z mediami.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej RODO) informujemy, że:

 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szczawnica – adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: miasto@szczawnica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

 

2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować poprzez e-mail na adres: iod@szczawnica.pl .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.

 

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a w przypadku zatrudnienia Pani/Pana u Administratora dane w zakresie imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania zostaną upowszechnione w siedzibie Administratora i opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada o 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procedury rekrutacyjnej, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.

 

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania przeniesienia swoich danych w przypadkach określonych w przepisach RODO a także wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości przeprowadzenia rekrutacji. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego prawa, są podawane dobrowolnie.

 

Załączniki:
kwestionariusz_osobowy_dla_ubiegajacego_sie_o_zatrudnienie.pdf
Kwestionaroisz_osobowy.docx

 

Link do ogłoszenia w BIP