Przejdź do stopki

Ogłoszenie Wyposażenie pracowni robotycznej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczawnicy oraz w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy w ramach projektu "Zaprogramujmy swoją drogę do sukcesu - program współpracy transgranicznej Polsko – Słowa

Treść

Baner zawiera logotypy programu Interreg Polska - Słowacja, herbu Miasta i Gminy Szczawnica, herbu Spisska Bela oraz Związku Euroregion Tatry

Ogłoszenie
Wyposażenie pracowni robotycznej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczawnicy oraz w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy w ramach projektu "Zaprogramujmy swoją drogę do sukcesu - program współpracy transgranicznej Polsko – Słowackiej"

Informacja o zmianie zapytania ofertowego
prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Załączniku nr 8.1 do
Podręcznika beneficjenta Programu Interreg Polska – Słowacja,
upublicznionego w dniu 13 maja 2021 r.

Dotyczy realizacji Projektu Zaprogramujmy swoją drogę do sukcesu - program współpracy transgranicznej Polsko – Słowackiej
W upublicznionym zapytaniu ofertowym zmienia się:
1) termin składania ofert z 21.05.2021 r. na 25 maja 2021 r.,
2) załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, którego wersję aktualną upublicznia się ponownie


Data opublikowania ogłoszenia 2021-05-13
Data ostatniej zmiany 2021-05-13
Planowany termin podpisania umowy 2021-05

Powstaje w kontekście projektu
PLSK.03.01.00-12-0006/16 - Zaprogramujmy swoją drogę do sukcesu - program współpracy transgranicznej Polsko - Słowackiej
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia tego typu zamówień.
Warunki zmiany umowy
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu podpisanego przez dwie strony, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian umowy, w następującym zakresie i warunkach:
1) Terminów realizacji – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów wykonania umowy:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w umowie,
b) zmiany istotnej których wprowadzenie wynika z zaistnienia okoliczności siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności  
2) Zmiana postanowień umowy może być dokonana także w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Ponadto zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
b. z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy,
c. wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. Podwykonawców określonych we wzorze umowy,
d. gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. W zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
4. W ciągu 3 dni od chwili uświadomienia sobie, że może wystąpić zmiana Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o możliwość zmiany, do czego Wykonawca może uważać się upoważniony i następnie dostarczy Zamawiającemu tak szybko, jak to uzasadnione w danych okolicznościach - wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, aby mógł on być przeanalizowany w terminie. Zamawiający przyzna taką możliwość zmiany, jaka może być dopuszczona, albo powiadomi Wykonawcę, że nie przysługuje mu prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy.
5. Ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy winno zostać poprzedzone przygotowaniem stosownego protokołu konieczności i udokumentowaniem okoliczności wpływających na zmianę terminu, a następnie podpisaniem przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej.

Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-05-13
1. Zapytanie ofertowe z załącznikami.doc

2. Informacja o zmianie zapytania ofertowego.doc

Części zamówienia:
Część 1
Wyposażenie pracowni robotycznej w pomoce dydaktyczne
Czy dopuszczalne oferty wariantowe NIE
Przedmioty zamówienia
Dostawa
Dostawy inne

Opis
Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pracowni robotycznej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczawnicy oraz w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia powinien być wyłącznie wyrobem fabrycznie nowym tzn. wolnym od wad, żadna część składająca się na dany artykuł nie może być wcześniej używana. Winna być oryginalnie zapakowana oraz posiadać niezbędne certyfikaty (odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych). Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiać wszelkie instrukcje użytkowania oraz ostrzeżenia o zagrożeniach w języku polskim.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia na koszt własny i ryzyko, w godzinach pracy oraz na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. H. Sienkiewicza w Szczawnicy, ul. Główna 12, 34-460 Szczawnica,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy, ul. Główna 116, 34-460 Szczawnica,
Do oferty należy dołączyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalającą na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania) np. w formie karty katalogowej.

Kody CPV
39162000-5 Pomoce naukowe
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Miejsca realizacji
adres: Kraj, Polska, Województwo małopolskie, Powiat nowotarski, Gmina Szczawnica, Miejscowość Szczawnica

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe: TAK
Opis
1)Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest cena.
2)Znaczenie kryterium wyboru Oferenta:
Cena - 100 %.
7) Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Ilość punktów = Najniższa cena spośród przyjętych ofert / Cena oferty badanej x 100 pkt

Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-05-13 - data opublikowania
2021-05-21 - termin składania ofert
2021-05 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.