Przejdź do stopki

Szczawnica chce wzbogacić swoją przestrzeń o symbol, który będzie ozdabiał miasto i przyciągał turystów niczym krasnale we Wrocławiu czy koziołki w Lublinie. Decyzją uczestników internetowej sondy tym symbolem będzie owieczka.

Zakończył się pierwszy międzyklubowy Turniej Highlandera, połączony z egzaminami na stopnie w Kick Boxingu.

Ruszył konkurs na markę lokalną DUNAJEC Przełom się. Ideą konkursu jest wyłonienie najlepszych produktów i usług z obszaru LGD Gorce-Pieniny charakteryzujących się oryginalnością, wysoką jakością i atrakcyjnością dla klientów i turystów. Wyłonienie grupy najciekawszych lokalnych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem marki lokalnej.

Celem kampanii społecznej "Sadza płonie. Czad zabija. Żyj! " jest eliminacja niebezpieczeństw związanych ze smogiem, zaczadzeniami i pożarami, których główną przyczyną są źle eksploatowane lub zaniedbane przewody kominowe i urządzenia grzewcze.

W dniu 23 października 2024 roku dokonano przekazania 6 kompletów ubrań ochronnych do działań bojowych dla OSP Szczawnica (2kpl), OSP Szlachtowa (2kpl) i OSP Jaworki (2kpl) zakupionych przez Gminę Szczawnica.