Przejdź do stopki

Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy ds. obsługi wewnętrznej urzędu i współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica

Treść

OA.2110.2.2025.AM                                                Szczawnica, dnia 3 stycznia 2025 r.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy ds. obsługi wewnętrznej urzędu i współpracy z organizacjami pozarządowymi w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.

 

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na stanowisku:

  1. Wymagania niezbędne :

1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów) lub za przestępstwo skarbowe,

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,

5) nieposzlakowana opinia,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

7) wykształcenie  wyższe  / preferowane kierunki: prawo, administracja, turystyka /

  1. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość następujących przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o działalności pożytku publicznego i  wolontariacie,  ustawy
o sporcie. 

2. Znajomość zagadnień z zakresu administracji, gospodarowania środkami trwałymi urzędu,  współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi, sportowymi oraz w zakresie turystyki
i kultury.

  1. Umiejętność obsługi komputera w tym pakietów biurowych (MS OFFICE itp.)

4. Umiejętności pracy w zespole, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.

5. Zdecydowanie i samodzielność w działaniu.

6. Dobra organizacja czasu pracy i komunikatywność.

7. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

 

II. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:

1Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i gospodarką Urzędu, a w szczególności:

1) zarządzanie budynkiem Urzędu, organizowanie w nim bieżących prac konserwacyjnych, porządkowych i gospodarczych,

2) zapewnienie ochrony mienia Urzędu,

3) dekretacja dokumentów księgowych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu oraz terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości celem dokonywania zapłat,

4) planowanie i organizację zaopatrzenia materiałowo – technicznego w środki trwałe, środki czystości, i inne

5) prowadzenie księgi inwentarzowej, środków trwałych i nietrwałych, oraz kasacja zużytego sprzętu pozostającego na wyposażeniu Urzędu, dokonywanie oznaczeń składników mienia, sporządzanie dokumentów na podstawie których będą dokonywane zmiany w księdze inwentarzowej oraz uzgadnianie jej z ewidencją księgową. Sporządzanie wywieszek inwentarzowych w każdym pomieszczeniu Urzędu oraz ich aktualizację.

7) współpraca w zakresie ewidencji mienia z księgowością.

8) racjonalne gospodarowanie środkami rzeczowymi, drukami i formularzami,

10) prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników; zaopatrzenie referatów w literaturę fachową zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem,

11) umieszczanie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej BIP-u ogłoszeń i innych niezbędnych informacji

12)  koordynowanie czynności związanych z telefonia komórkową i stacjonarną Urzędu

13) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania “poligrafii” w Urzędzie.

 

2. Zadania w zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w tym:

1) sporządzanie i aktualizacja wykazu stowarzyszeń oraz organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy,

2) kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze współpracą Miasta i Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w sferze zadań publicznych określonych w art. 4 cyt. ustawy, w tym:

3) opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz sprawozdania z jego realizacji,

4) przeprowadzanie procedury zlecania realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym, w tym:

a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowania konkursowego w zakresie zadań publicznych,

b) opracowywanie umów na realizację zadań przez organizacje wyłonione w toku postępowania konkursowego,

c) przekazywanie organizacjom pozarządowym środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań,

d) bieżący nadzór i kontrola nad wykonywaniem przez organizacje pozarządowe powierzonych zadań,

e) rozliczanie dotacji przyznanych z budżetu miasta organizacjom pozarządowym
w zakresie zadań przypisanych do Stanowiska,

f) kontrola merytoryczna sprawozdań organizacji z realizacji zadań publicznych w zakresie zadań przypisanych do Stanowiska,

g) podejmowanie działań związanych z tworzeniem wspólnych zespołów o charakterze doradczym i inicjatywnym, złożonych z przedstawicieli organizacji oraz przedstawicieli organów administracji samorządowej,

h) organizowanie szkoleń dla członków organizacji pozarządowych.

5)  prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurową z zakresu przynależności gminy do związków gminnych oraz stowarzyszeń i fundacji.

 

3Prowadzenie spraw z zakresu sportu i turystyki, a w szczególności:

1) współpraca z klubami sportowymi i stowarzyszeniami działającymi na terenie Gminy
(w tym nadzór i kontrola zgodności wydatkowania przekazanych przez Gminę środków z zadaniami zawartymi w umowach i porozumieniach),

2) współdziałanie z organami i stowarzyszeniami w zakresie wychowania fizycznego i zdrowotnego, rehabilitacji, turystyki i wypoczynku,

3) współpraca i realizacja projektów sportowych, turystycznych i prozdrowotnych z organami zewnętrznymi,

4) współdziałanie z właściwymi organami i organizacjami w zakresie zagospodarowania turystycznego terenów rekreacyjno - wypoczynkowych oraz prawidłowej eksploatacji urządzeń turystycznych,

5) kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu przyznawania zawodnikom stypendiów sportowych oraz nagród za wybitne osiągnięcia w dziedzinie sportu,

6) współpraca z CKSiP w sprawie opracowywanie kalendarza imprez sportowych, turystycznych i rekreacyjnych,

7) organizowanie działalności na wielofunkcyjnym boisku sportowym Moje Boisko ORLIK,  a zwłaszcza:

  a) opracowanie Regulaminu korzystania z obiektu,

b) zabezpieczenie niezbędnego do działalności obiektu sprzętu sportowego, środków czystości oraz środków opatrunkowych,

c) zapewnienie działalności sportowo – rekreacyjnej na obiekcie Moje Boisko - ORLIK,

d) prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem dotacji na zatrudnienie animatora sportu oraz rozliczanie pozyskanych środków,

e) współpraca z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną Urzędu w zakresie bieżącego utrzymania wielofunkcyjnego boiska sportowego oraz niezbędnych remontów,

8) nadzorowanie oraz koordynowanie rozwoju turystyki na terenie Gminy,

 

4. Realizowanie zadań z zakresu kultury, a w szczególności:

1) sprawowanie mecenatu nad działalnością kulturalną polegającego na wspieraniu i promocji twórców, edukacji i oświaty kulturalnej, inicjatyw kulturalnych oraz ochronie dziedzictwa kultury,

2) prowadzenie rejestru instytucji kulturalnych i nadzór nad ich działalnością,

3) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród twórcom i animatorom kultury,

4) koordynowanie współpracy między wszystkimi instytucjami i placówkami kulturalnymi na terenie Gminy,

5. Przygotowywanie, nadzorowanie i rozliczanie pod względem merytorycznym wniosków związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych funduszy na zadania promocyjne, kulturalne lub sportowe, których beneficjentem jest jednostka budżetowa lub Urząd . 

 

III. Warunki pracy:

1) Miejsce świadczenia pracy – Urząd Miasta i Gminy Szczawnica;

2) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę;

3) Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.

4) Praca związana z wyjazdami poza siedzibę Urzędu,

5) Urząd Miasta i Gminy zastrzega, celem sprawdzenia kompetencji pracownika możliwość zawarcia umowy na czas określony.

 

 IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys - curriculum vitae z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i inne umiejętności przydatne na stanowisku pracy oraz ewentualnie referencje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,

10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

11) kserokopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV winne być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1).

 

V. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia  15 stycznia  2024 r.  r. do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko pracy ds. obsługi wewnętrznej urzędu i współpracy
z organizacjami pozarządowymi”, na dziennik podawczy w Urzędzie Miasta i Gminy Szczawnica lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica na skrytkę ePUAP: /n1oefx6746/SkrytkaESP opatrzone podpisem elektronicznym (profil zaufany, podpis osobisty, podpis kwalifikowany) lub skrzynkę do e-Doręczeń: AE:PL-93627-58872-TWRJE-12 opatrzone podpisem elektronicznym (profil zaufany, podpis osobisty, podpis kwalifikowany).

Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

Niewybrani kandydaci mogą w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru, odebrać swoje oferty. Dokumentów nieodebranych nie odsyła się, zostaną one zniszczone w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie (dotyczy formy papierowej).

W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.

 

VI. Informacja nt. zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
i Gminy w Szczawnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

VII. Informacje dodatkowe:

1. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica  powoła Komisję Konkursową.

2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,

II etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kwalifikacji kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni drogą elektroniczną lub telefonicznie. Osoby, których oferty nie spełnią ustalonych wymagań formalnych, zostaną poinformowane o tym fakcie w tym samym trybie.

4. W toku postępowania konkursowego Komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, które przedstawi Burmistrzowi Miasta i Gminy. Burmistrz Miasta i Gminy podejmie decyzję o wyborze.

5. Zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

6. Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica  oraz tablicy  ogłoszeń  znajdującej się w Urzędzie  Miasta i Gminy.

 

VIII. Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko pracy ds. obsługi wewnętrznej urzędu i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej RODO) informujemy, że:

 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szczawnica – adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: miasto@szczawnica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

 

2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować poprzez e-mail na adres: iod@szczawnica.pl .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.

 

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a w przypadku zatrudnienia Pani/Pana u Administratora dane w zakresie imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania zostaną upowszechnione w siedzibie Administratora i opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada o 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procedury rekrutacyjnej, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.

 

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania przeniesienia swoich danych w przypadkach określonych w przepisach RODO a także wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości przeprowadzenia rekrutacji. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego prawa, są podawane dobrowolnie.

 

Załączniki:
kwestionariusz_osobowy_dla_ubiegajacego_sie_o_zatrudnienie.pdf
Kwestionaroisz_osobowy.docx


Link do ogłoszenia w BIP